FSI və TSİ mühərrikləri

VW  qrup dünyanın ən məhşur avtomobil istehsalçılarından biridir. İstehsal olunan avtomobillər həm innovasiya, həm də komfortuna görə hörmətə layiqdir.

FSİ və TSİ mühərrikləri az güc ilə yüksək performans əldə  edir. Bu mühərriklər yanacağa qənaət edərək fərqli yanma sisteminin verdiyi güc ilə daha dinamik hərəkətə imkan yaradır. Bu mühərriklər səsli işləyir. Səbəblər yağın düzgün seçilməməsi və benzində oktan dərəcəsinin aşağı olmasıdır. Burada yağ emissiya sisteminə uyğun seçilməlidir. FSI mühərriklərdə əsas məqsədlərdən biri aşağı emissiyadır. Ona görə yağ da aşağı emissiyalı olmalıdı.

TSI 1.4 mühərrikinin hələ də bir adı var - istehsalçı ona qoyduğu EA211. Bu Volkswagen avtomobillərində geniş yayılmış turbin olan kiçik bir mühərrikdir.

İlk dəfə güc qurğularının quraşdırılması Jetta və Golf 5 avtomobillərində başlamışdı. Bu mühərrik yaxşı işləməyən EA111-ni əvəz etmək üçün xüsusi olaraq hazırlanmışdır. Çuqun bloku və alüminium başlıq içəridə iki eksantrik, hidravlik qaldırıcılar, yüngül pistonlar və gücləndirilmiş krank mili gizlədir.

1.4 TSI mühərrikinin işləmə prinsipləri:

 ✔ İstehsalçı tərəfindən tövsiyə olunan keyfiyyətli yağdan istifadə. Xüsusiyyətlərini yaxşılaşdırmaq üçün yağda müxtəlif əlavələrdən istifadə edə bilərsiniz;

✔ Yüksək keyfiyyətli benzindən istifadə. Hər hansı bir turbo mühərrik kimi, 1.4 TSI də aşağı keyfiyyətli yanacağa son dərəcə həssasdır. Şübhəli yanacaqdoldurma məntəqələrində belə bir mühərrikə yanacaq doldurmamaq tövsiyə olunur;

✔ Mühərrikin gərgin olmasına baxmayaraq, yüksək sürətlə səyahət etməməyə, işıqfor və digər aqressiv sürücülük elementləri ilə "qırılmalara" yol verməmək daha yaxşıdır;

✔ Əl əyləcini işə salmadan avtomobili dişli vəziyyətdə qoymaq məsləhət görülmür.

Şərhlər və sual-cavablar

Hələ rəylər yoxdur
  • 5 star
    0
  • 4 star
    0
  • 3 star
    0
  • 2 star
    0
  • 1 star
    0