Christie'nin xeyriyyə auksionunda satılan Aston Martin DB5, James Bondun sərgüzəştləri haqqında "Ölmək vaxtı deyil" filimində istifadə olunmuşdur. “Car and Driver”in verdiyi məlumata görə, naməlum bir alıcı avtomobil üçün 3,2 milyon dollar ödəmişdir.
Ümumilikdə, filmin çəkilişində səkkiz Aston Martin DB5 avtomobilləri iştirak etdi.
Avtomobil, altı silindrli 4.0 litrlik benzin mühərriki ilə təchiz edilmişdir. Bölmənin gücü 290 at gücündədir. Mühərrik beş sürət mexaniki sürət qutusu ZF ilə təchiz edilmişdir. Maşın RHCK sükan mexanizmi və hidravlik disk polad əyləc alqışlarını aldı.
Əfsanəvi casus James Bond haqqında filmlərdən olan avtomobillər müntəzəm olaraq hərraclarda iştirakçı olur. Hərracdakı özünəməxsus bir rekord, 1965-ci ildə Qızılfinger filminin çəkilişində iştirak edən Aston Martin DB5 idman avtomobili idi. Ən çox tanınan İngilis retro avtomobillərindən biri də naməlum bir alıcı tərəfindən 6.4 milyon dollara satın alındı. Bu, DB5 modeli üçün hərraclarda olan ən böyük məbləğdir.
Yenidən dizayn edilmiş V12 ilə hibrid superkar gələn il artıq sirr olmayacaq 🤩
Keçən ildən sınaqdan keçirdiyimiz Lamborghini Aventador-un varisi yenidən sınaqlarda kadrlara düşdü. Bu dəfə Almaniya küçələrində və kifayət qədər yaxın məsafədən prototipi çəkə bildilər.
Avtomobil hələ də çox sıx kamuflyajlıdır, lakin kuzov panellərinin əksəriyyəti həmişəki kimi görünür. Kamuflyaj isə xarakterik dizayn elementlərini görməyə mane olmur: çox aqressiv ön panel, nəhəng hava girişləri ilə tanınan profil. İstehsalçı saxta arxa fənərlərdən istifadə etmək qərarına gəldi, ama yenədə Y formalı olan - Centenario və Terzo Millennio ruhunda fənərlər hələ də görünür: onlar egzoz sisteminin dörd dairəvi borularının yan tərəflərində yerləşirlər. Digər xüsusiyyətlərə geniş təkərlər və arxadakı sarı əyləc kaliperləri daxildir.
Korpusdakı sarı stikerlər yeni flaqman superkarın elektrikləşdirilmiş xarakterini ortaya qoyur. Hibrid elektrik V12 mühərriki əsasında qurulduğu artıq təsdiqlənib və bu, indiki ilə heç bir əlaqəsi olmayan tamamilə yeni qurğudur. Sıfırdan bir batareya da hazırlanmışdır, elektrik mühərriki ondan enerji alacaqdır. Hələ də texniki göstəricilər yoxdur, lakin gözləmə müddəti çox da uzun deyil: premyera 2023-cü ilə planlaşdırılıb.
1- Mercedes 300 SL Gullwing 1955- 2,3 mln €
2- Mercedes SLR McLaren Stirling Moss 2009 - 2,6 mln €
3- Mercedes 500 K Cabriolet A 1935 - 2,7 mln €
4- Mercedes 300 SL Roadster 1963 - 3,1 mln €
5- Mercedes CLK GTR 1998 - 4,1 mln €
6- Mercedes Typ S 26/120/180-Supercharged Sports Tourer 1928 - 4,4 mln €
7- Mercedes 500 K Roadster 1935 - 5,2 mln €
8- Mercedes 680 S Torpedo Roadster 1929 - 7,5 mln €
9- Mercedes 540 K Special Roadster 1937 - 9 mln €
Və yarış əfsanəsi..
10- Mercedes W196R F1 1954 - 22 mln €
Hansını daha çox bəyənirsiz?
Söz verdiyi kimi, Honda 2023 Civic Type R haqqında daha çox məlumat hazırlayır. Bizdə hələ də bütün məlumat qutuları doldurulmayıb, lakin ən azı yeni Type R-nin həqiqətən də zavodda ən güclü olduğunu təsdiqləyə bilərik. Onun turbomühərrikli 2,0 litrlik mühərriki 315 at gücü (235 kilovat) və 310 funt-fut (420 Nyuton-metr) fırlanma anı yaradır.
Qeyd edək ki, bu, əvvəlki nəsil Type R və onun K20C1 mühərriki ilə müqayisədə 9 at gücü və 15 funt-fut artım deməkdir ki, bu da yeni modeldə demək olar ki, dəyişməyib. Daha yüksək pik fırlanma anı nisbətən aşağı 2600 rpm-dən 4000 dövrə qədər mövcuddur. Yenilənmiş turbomühərrik daha geniş diapazon və daha çox səmərəliliklə daha böyük təzyiq yaradan optimallaşdırılmış turbin qanadlarına malikdir. Gücləndirilmiş dəyirman, sistemdən daha çox qazın (və səsin) çıxmasına imkan verən aktiv klapanla, əsasən düz buraxılan egzoz vasitəsilə nəfəs alır.
Bu performans üçün nə deməkdir? Təəssüf ki, bu, Hondanın hələ də danışmaq istəmədiyi bir şeydir, baxmayaraq ki, biz bilirik ki, yeni Type R Suzuka-da ön təkərli istehsal rekorduna sahibdir. O, dövrəni 2 dəqiqə 23,1 saniyəyə çevirərək, Civic Type R-in 2 dəqiqə 23,9 saniyə vaxtını qabaqlayıb. Güc yeniləməsi kimi, bu da çox səslənmir.
Honda bizə yeni Type R-nin sələfindən bir qədər uzun və daha geniş olduğunu deyir. Onun təkər bazası 1,4 düym daha uzun, ön tərəfdəki trek isə tam düym daha genişdir. Arxa tərəfdə 0,75 düym daha genişdir və asma köhnə modelə nisbətən tamamilə yenidən tənzimlənir. O, Michelin Pilot Sport 4S şinləri ilə hərəkət edir, bu, əvvəllər zavoddan geyindiyi Continentals-dan nəzərəçarpacaq təkmilləşdirmədir. Təkərin diametri 19 düymdən aşağı olsa da, təkərlər qabaqda bir qədər genişdir.
Əvvəlki nəsil Type R, Suzuka rekordunu saxlayan versiya olan Limited Edition trimində 3100 funtdan bir qədər az çəkdi. Bu yaxınlarda sızan məlumat, yeni R-nin 3,153 funt ağırlığında olduğunu iddia edir, lakin sızma da 326 at gücünə sahib olduğunu iddia etdi.
Çində Toyota-nın növbəti elektrik avtomobili haqqında məlumat sızıb.
Toyota bZ3 Çinin Sənaye və İnformasiya Texnologiyaları Nazirliyi (MIIT) tərəfindən yayımlanan şəkillərdə bZ4X SUV-dən ilhamlanmış eksteryerə və axan, demək olar ki, kupeyə bənzəyən dam örtüyünə malikdir.
Təkərlər və bamper hissələrindən başqa əvvəlki bZ SDN konseptindən çox az şey dəyişib.
Toyota bZ3 dərisi altında Çinin BYD şirkətinin istehsalı olan Blade litium-dəmir-fosfat batareyalarının quraşdırılacağı gözlənilir. Onlar adi akkumulyatorlardan daha nazikdir və kabinədə yer boşaltmaq üçün nəzərdə tutulub.
Car News China-a görə, bZ3 uzunluğu 4725 mm, eni 1835 mm, hündürlüyü 1475 mm və təkər bazası 2880 mm olacaq. Bu, onu indiki Corolla sedanından 95 mm uzun, 55 mm daha geniş və 40 mm hündür edir.
Arxaya quraşdırılmış mühərrik 136 kVt və 182 kVt versiyalarda təklif ediləcək, maksimal sürət isə 160 km/saatla məhdudlaşdırılacaq. Əsas modeldə 16 düymlük təkər diskləri, daha güclü versiyada isə 18 düymlük təkər diskləri olacaq.
Reuters xəbər verir ki, bu EV eksklüziv olaraq Çində satılacaq və 2022-ci ilin sonunda satışa çıxarılacaq. O, FAW-Toyota tərəfindən hazırlanacaq və onun noyabrda Quançjou avtosalonunda debüt edəcəyi gözlənilir.
Bu, Toyota-nın sərnişin və kommersiya seqmentlərində 2030-cu ilə qədər dünya miqyasında satışa çıxarmağı planlaşdırdığı 30 elektrik avtomobilindən biridir.
Yenilənmiş sedanın ölçüləri də dəyişməz qalıb. Uzunluğu, eni və hündürlüyü müvafiq olaraq 4885, 1840 və 1455 mm. Tək
Toyota bu il yeni Land Cruiser-i təqdim etdiyinə görə, növbəti nəsil Lexus LX-in gəlməsi an məsələsi idi.
SUV unikal naxışlı, monolit görünən,
lakin eyni zamanda havanın mühərrik bölməsinə daxil olmasının qarşısını almaq üçün yeni barmaqlıq alıb. Farlar daha dardır və üçölçülü gündüz işıqları ilə tamamlanır.
A sütunlarının arxasında şüşəli xətt aşağı salınıb, bu, görmə qabiliyyətini yaxşılaşdırmalıdır və təkər tağlarının aydın konturları var. Arxa tərəfdə loqo əvəzinə “Lexus” yazısı peyda olub.
Bamper daha az massiv oldu və yeni kuzovun əsas xüsusiyyətini - onun rasionallaşdırılmasını mükəmməl vurğulayır. Yeri gəlmişkən, model eyni təkər bazasını - 2850 mm-ni saxlayıb, uzunluğu isə 1995-ci ildən dəyişməz qalıb.
Yolsuzluq avtomobilinin salonu premium dəri, taxta əlavələrlə bəzədilib və metal vurğularla bəzədilib. Burada biz rəqəmsal alətlər qrupu və premium 25 dinamikli Mark Levinson audio sistemini görürük.
Mərkəzi konsolda diaqonalı 7 və 12,3 düym olan iki monitor var.
İçəridə idman oturacaqları və xüsusi sükan quraşdırılıb. F Sport həmçinin xüsusi amortizatorlar, adaptiv tənzimlənən asma və Torsen məhdud sürüşmə diferensialı ilə təchiz olunub.
LX 600 Ultra Luxury iki ayrı arxa oturacaq əldə edəcək, onların arasında simsiz şarj cihazı, fincan tutacaqları, elektrik rozetkaları, qulaqlıq yuvaları və əlcək qutusu olan geniş konsol var.
Kapotun altında artıq 5,7 litrlik V8 mühərriki yox, 415 at gücünə malik yeni 3,5 litrlik tvin-turbo V6 mühərriki var. və 649 Nm. O, sələfindən 26 at güclüdür. və 103 Nm. Maksimum fırlanma anı 3600 rpm-ə qədər mövcuddur, bu, yolsuzluqda sürərkən lazımlı olacaq.
Mühərrik 8 pilləli sürət qutusunu əvəz edən yeni 10 pilləli avtomatik transmissiya ilə birləşdirilib və daha aşağı sürət qutusuna malikdir.
Ön asqıda ikiqat dirəklər və yaylar var. Arxa dördbucaqlı asma təkmilləşdirilərək avtomobili daha rahat və dayanıqlı edib. Aktiv sürüş hündürlüyünə nəzarət sistemi dörd iş rejiminə malikdir: Aşağı, Normal, Hi1 və Hi2. Yol şəraitindən asılı olaraq hündürlüyü avtomatik tənzimləyir. Yeri gəlmişkən, SUV 45 dərəcəyə qədər yamacları aşmağa və 70 sm dərinliyə qədər keçidləri keçməyə qadirdir.
İlk nəsil "Logans" bir vaxtlar bazarda sıçrayış etdi. Universal sinif B + avtomobil, etibarlı, geniş və super büdcə - bütün bunlar Renault Logan